söndag 16 augusti 2009

Bland ull, päronkvitten & blommande purjo 3






6 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Åh, ännu fler underbara bilder!
Vilket ställe!!!

Monica sa...

Du har verkligen förmåga att fånga det vackra med din kamera. Underbara bilder! Är extra förtjust i fotot med gamla fönster och en vattenkanna. Ser både övergivet och spännande ut.

Anonym sa...

Vad kan man säja-AAAH! Kanske? Otroligt vackra bilder och arrangemang!

Fundera grönt sa...

Camilla: ja, det är är helt klart värt ett besök! Kika på trädgårdsfredag på tv nu framöver så får du se mer :)

Monica: Tack! Vad glad jag blir! Den bilden gillar jag också särskilt mycket. Från stunden jag tog den.

Northofsweden: Tack, tack! Aaah vill man absolut säga när man är på Mandelmanns!

j sa...

jag har plockat ringblommorna, jag har plockat ringblommorna!!!

Fundera grönt sa...

j: BRAAAA gjort av dig! :) Är du på väg tillbaka?