torsdag 20 augusti 2009

Apotekarns trädgård 2





11 kommentarer:

cat sa...

Åhhhhh! Kan inte säga annat. Måste dit snart igen!

Thorins Trädgård sa...

Hej, visst är den superfin! Jag har bara varit där på ett (alldeles för) kort besök men hoppas på att komma dit igen någon gång.

Nu ska jag surfa runt lite på din blogg, jag gillar dina foton!

/Marit

Hannele på Hisingen sa...

Där har jag aldrig varit.

OF SPRING AND SUMMER sa...

Apotekarens trädgård är utomordentligt härlig! Går dit varje gång jag är i Simrishamn. Bilden från kolonilotten är från Norra Koloniområdet. Ha det så bra. Kram Ingrid

sara på hedepipan sa...

Jag måste missat något men vart finns denna trädgård den är ju helt otrolig eller så är det du som tar underbara bilder.
Kollade tillbaka i din blogg men hittade inte.
kram/sara

Fundera grönt sa...

Cat: Ja, den skulle man kunna passera varje vecka... utan problem.

Marit: Tack! Kul att du hittat hit!

Hannele: Då har du något kvar.

Ingrid: Ja, är man i Simrishamn så förstår jag att man måste gå dit en sväng. Det var i Norra Koloniområdet jag var också! Ha det gott du med!

Sara: Den ligger i Simrishamn. I förra inlägget hittar du även en länk till deras hemsida.

/Nanna

Julia* sa...

Fina bilder! Jag var där också ;-)

Fundera grönt sa...

Julia: jag förstår det! Tror vi har samma smak :)

Anonym sa...

Underbara foton. Det känns som om varit där själv när sett dom! Yo

Personalen Ulriksdal sa...

Det är verkligen svårt att greppa att bilderna är tagna här hemma... Magiskt och väldigt åtråvärt!

Ninni sa...

Ett ställe jag måste besöka så småningom. Jag har läst om den tidigare och nu ser jag på dina bilder att det bara måste bli ett besök.
Österlen är inte alls dumt ;)
Tack för utflykten!
Karm Ninni