måndag 27 oktober 2008

Högt & lågt


Den här veckan jobbar vi i grupper och planerar nästa års växtföljdsland. Fullt ös - det ska lämnas in på torsdageftermiddag och redovisas på fredag. Sedan ska ett av förslagen väljas ut. Temat i växtföljdslandet nästa år är 'Högt och Lågt' och färgtemat är vitt.
Det blir spännande att se hur det blir!

Kompostlimpan som vi la i tisdags (se tidigare inlägg) tog en klasskompis tempen på i helgen: 27 grader. Heja!

Uppdaterat: Idag (28/10) en vecka efter att vi la den är temperaturen i limpan 40 grader.

4 kommentarer:

pudelflicka sa...

Härlig bild !
Kram Hedvig

Annika Christensen sa...

Ohh vad det låter spännande med vitt! Härlig bild som vanligt, snart vet jag inte hur jag skall skriva känns som om jag skriver samma hela tiden.
Annika

Lusthuset sa...

Gud, så roligt det måsta vara att utbilda sig till trädgårdsmästare. Det skall jag nog göra i mitt "nästa" liv. Ha en bra vecka i trädgårdslanden. Kram!

Anonym sa...

Kul med den stigande temperaturen i 'limpan! Det fungerar ju hur bra som helst:D Yo