söndag 13 juli 2008

Fototriss: B Y G G N A D E R




Fler fototriss-bilder hittar du här.

11 kommentarer:

Ninni sa...

Man kan ju drabbas av habegär för mindre! Vilka fina glashus!! Vill ha alla.

Anonym sa...

Vackra bilder, som vanligt! :)
Den sista tyckte jag mycket om. Var finns det så vackra byggnader?

Anonym sa...

Fina växthus i olika former, eller det heter nog inte så när de är större.

Anonym sa...

Wow, vilka härliga glashus! Det första är ju enormt!

johanna sa...

snajdigt! Hemma på gården eller? ;o)

annette sa...

Det var läckert att få se dessa glasbyggnader!

//annette

Lotta 8`) sa...

Glashus, växthus, orangeri - kärt barn har många namn :) Vackra bilder och längtan efter ett glashus är inte mindre nu..... 8`)

Monkan sa...

Jag gillar första o sista, riktigt häftiga byggnader och snygga bilder.

lisa sa...

snyggt med ett standardlitet växthus mitt på åkern!

Mia sa...

Åh, vilka vackra växthus. Alla 3, bild nummer 3 tilltalar mig mest dock. Känns som jag e där. :)

Ha en bra vecka!

Susanne sa...

Gillar bäst den sista bilden. Fotovinkeln gör fotot.