onsdag 19 mars 2008

Ordlös onsdag





Fler Ordlös-onsdag-bilder hittar du hos Nejma i Marocko.

24 kommentarer:

pudelflicka sa...

Bilderna är så underbara ! Du har fått fram en härlig känsla.
Kram

Rajson sa...

Verkligen fina foton. Färgerna är så vackra!

Admin sa...

Dags för ett vårdopp?

Anonym sa...

Ooo.... svisch ner i vattnet! :D

Anonym sa...

Lite kallt...väntar nof en stund med att hoppa i...

Anonym sa...

Fin bild på en vacker åda i fin miljö.

Åsa sa...

Wow! Vilken fantastisk skärpa! Se så vacker fågeln är. Så mycket färger och nyanser den har. Verkar lite fotogenisk också ;)

Malin sa...

Verkligen jättfint fotat1

Anonym sa...

Jättefina bilder. Blev det något bad?

Nässelblom och choklad sa...

Så fina bilderna är!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder, din fotomodell var verkligen vacker!

Randi sa...

Du har verkligen vunnit andens förtroende. Den poserar ju så snyggt!
Underbar bild!
Kram Randi

Ninni sa...

Jättefina bilder! Så fina färger. Fåglar är annars svåra fotoobjekt tycker jag

Husbilen Credo sa...

Härliga klara färger i dina bilder... har några änder där jag bor som gärna ställer upp som fotomodeller kommer som ett skott personligen så vill de nog ha mat

Åsa sa...

Jättefina bilder, men tur för mig att det är på bild, eftersom jag är lite fågelrädd.

Wickans värld sa...

Vilka härliga bilder o färger!!

Della sa...

Fantastiska bilder!

Ninnie sa...

Så fin hon är, andhonan, och hon ser så glad och förnöjd ut...

Lusthuset sa...

Ja, här behövs det verkligen inga ord...sååå otroligt fin bild på en av mina allra STÖRSTA favoriter. Tack för den och ha det bra. Kram!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Så fin skärpa i bilderna! Själv lyckades jag med att misslyckas med nästan alla bilder jag tog på en and i helgen - hade råkat ändra en inställning utan att märka det och hade lite för lång slutartid och de flesta blev oskarpa... :(

Anonym sa...

Så fin!

Anonym sa...

Bild nummer två där är min favorit! Den kompositionen tilltalar mig, lutningen, färgerna, alla olika utor, andblicken...

infing sa...

Otroligt fina bilder du tar!
/Carina

Anonym sa...

Ååå for en herlig blogg du har her! Elsker hage, og for noen vakre bilder!! Takk for at du stakk innom meg så jeg fant veien til deg! God Påske :-)