onsdag 1 oktober 2008

1 oktober


, originally uploaded by fundera grönt.

6 kommentarer:

Lotta 8`) sa...

Vet du - måste skriva det igen - vilka härliga bilder du visar! Du har det rätta ögat för motiv. Tittar ofta in till dig för att få inspiration :)
Vilken mysig skolmmiljö du har - vackert.... Ha det gott 8`)

Fundera grönt sa...

Åh, tack, Lotta, vad glad jag blir! Och kul att du blir inspirerad!
Ja, skolträdgården är jättefin, du är välkommen att komma och hälsa på om du vill! Ha det gott du också!

Camilla Alvén sa...

Vacker bild, gillar även bilderna från skolträdgården - vilket härligt ställe!
Ha det bra
Camilla

Anonym sa...

Fina bilder !
Hade tappat din adress när jag höll på att trixa lite med min blogg, men hittade den igen - vilken tur för mig!

mvh, Anja

Randi sa...

Wow...vilken helt underbar bild.
Den måste du förstora - blir helt knäsvag när jag tittar på den.
Det är precis såna här bilder jag behöver nu. Renoveringen tär på krafterna. Före midsommar började de slipa och måla vårt sovrum och de har gjort om det så mycket att nu måste de lägga in nytt golv - så håller de på hela tiden. Känns som vårt hus är våldtaget!!! Men att se dina vackra bilder värmer gott och får mig att drömma bort - långt bort.
Stor kram Randi

Fundera grönt sa...

Camilla: tack! Ja, det är en härlig miljö! Kom gärna och hälsa på om du är i krokarna! Ha det bra du också!

Anja: Tack! Kul att du hittade tillbaka!

Randi: Stort tack, vad glad jag blir! Men att ditt hus aldrig blir klart, och att det är så jobbigt kring det hela låter väldigt tungt. Hoppas de är klara snart... Styrkekram