lördag 3 oktober 2009

Kål är ... gott


, originally uploaded by fundera grönt.

8 kommentarer:

Madeleine sa...

Mums! ;)

Karin sa...

Cool bild!
Karin

Annika Christensen sa...

Du har verkligen övertygat mig att kål är både vackert och gott.
Annika

Camilla Alvén sa...

Oh, vilken sötnos du fångade.
Påminner mig om när jag var liten och tjatade mig till en hemmabygd lekstuga, pappa hade grön färg över så han målade den grön invändigt, på slutet av sommaren var både kål-landet utanför och lekstugan full av larver, ingen höjdare!
Ha det bra
Kram

M/S Design sa...

En matfrisk liten rackare!

Tant Grön sa...

Det ser verkligen smaskigt ut. Jag slutade odla kål en sommar när de små glupska sötnosarna kröp i långa led uppför fasaden på huset när kålen tagit slut. En del gjorde till och med raspmärken i glaset när de larvade sig uppför fönstren.
Fantastiska kålbilder!

Camilla med Trädgårdsliv & Design sa...

...Och gott! Må så gott! Kram C

Anjas Hill sa...

Ja!Det är (tyvärr) fler än vi själva som tycker så! Men, just denna bild kan få en av mina ärkefiender att framstå som nästan gullig/Anja