fredag 6 februari 2009

Just nu på balkongen

7 kommentarer:

Monika sa...

va
har du snö?
på gatan oxå?
Här i malmö är det grått och regnar
ha en trevlig helg!
Monika

Med fingrarna i (j)orden sa...

Vilken spännande kurs du verkar gå. Gestalning är ett vackert ord tycker jag.
Synd att det inte kan bli lite snö på allvar tycker jag. Bara ett par decimeter över sportlovet, sen kan våren få komma på allvar. Eva

Anonym sa...

Härlig bild! Precis som det ska vara, tagit i nuet! Här har vi skottat snö i mängder i dag! Ha en underbar helg, kram från mig! Camilla

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

'Gräs'likt full vattenkanna! Att man bara kan göra så fula saker. Gillar de till höger mycket bättre!
Trevlig helg
Birgitta

Camilla Alvén sa...

Ljuset som du efterlös i förra inlägget är inte hos mig iallafall.
Ser att det töar på din balkong, det gjorde det här för ett par dagar sedan också, nu är det bara grått och trist, kanske skulle man trösta sig med en semla...
Ha en skön helg
Camilla

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Fy bubblan, man vill ju bara dra täcket över huvudet och vakna om en månad....typ.

Ha en fortsatt trevlig helg.

mvh Tyra

Annika Christensen sa...

Kul att se! Det bara står där och väntar på våren eller hur.
Sådana hörn har jag lite överallt i trädgården.
Snön kommer och så försvinner den lika snabbt igen.
Slask och grått...
Ha en skön söndag
Annika