söndag 3 augusti 2008

Amsterdam




10 kommentarer:

pudelflicka sa...

Verkligen fina bilder du har tagit. Jag har inte varit i Amsterdam men dit ska man kanske åka.
Kram Hedvig

Camilla Alvén sa...

Vad fina bilder! Jag har länge velat åka till Amsterdam men det har inte blivit av ännu.
Ha det bra
Camilla

Anonym sa...

Väldigt fina bilder! Har heller aldrig varit i Amsterdam - skam att säga.

mvh, Anja

Randi sa...

Jag är också så fascinerad av husbåtarna. Men de var mer "hippiega" förr. Skulle gärna vilja prova att bo så där ... men det smutsiga vattnet är förstås inte så inbjudande. Läckra bilder att njuta av så länge!
Kram Randi

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Visst är det en fantastisk stad, jag älskar den! Fina bilder du tagit
Kram Tyra

Annika Christensen sa...

Fina bilder du bjuder på. Båtarna är verkligen läckra. Amsterdam verkar vara värt ett besök.
Annika

Camilla Alvén sa...

Hej!
Det finns en utmaning till dig på min blogg, hoppas att du vill vara med.
Ha det bra
Camilla

Millas hem sa...

Så himla vackra "gröna" bilder!
Kram Camilla

Anonym sa...

Härliga bilder! (Och inte så långt iväg..) Ser fram emot mer.

Fredd sa...

Härliga bilder från en härlig stad!
/ Fredrik