söndag 13 januari 2008

Till mig? Nämen inte ska väl jag...

Jag har har fått en You make my day-award av Randi/Bland rosor & tistlar. Hoppsan! :) Stort TACK Randi! Roligt att du uppskattar min blogg! (som du ser nedan så uppskattar jag din också... med dina fina bilder, men det hoppas jag att du redan har märkt!)


Meningen är att jag sedan ska ge awarden vidare enligt dessa regler:
“Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! ”

Inte helt lätt att välja ut bara tio, men jag väljer dessa:

Aglio e olio
Sinnesro
Olivelund
Slottsträdgårdsmästaren
Växthusbloggen / Lilla B
Sericea: mera mest trädgård
Buskisbalkongen / Lisa
Trädgårdsliv & Design
Ute och inne
Bland rosor & tistlar

Inget kedjebrevstvång här :) ge bara awarden vidare om ni vill! Ha det gott!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du, nu blev jag VERKLIGEN förvånad!! Jag har inte bloggat särskilt aktivt och tycker att jag inte riktigt håller mej uppdaterad och inläggen kommer glest....men va roligt att få en award; tack, tack, tack!

Randi sa...

Ha, ha - du tog "the easy way out1" för att slippa välja fler än nio...*fniss*

Jättegulligt av dig!
Kram Randi

johanna sa...

nej men! inte ska väl jag... :o) tack söta rara! :o) jättekul att höra!

johanna sa...

så, nu har du nåt fint hos mig med :o)

Lilla B sa...

Tack så hjärtligt! Så förvånad och glad jag blev!

Anonym sa...

Oj! Tackar!!! Vad kul att få ett award av dig! Kram C