tisdag 19 april 2011

Trädgårdsföreningen idag

5 kommentarer:

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Hej Nanna!
Ja, vad säger man... Jag tjatar på som vanligt: Sååå fina foton! Hit kommer jag när jag är i behov av lite konst utöver det vanliga! lskar dina bilder och hur du mixtrar till fäärger o kontraster!
Gladpåskkramar från mig till dig Hillevi.

Théa & Linnéa sa...

Tänkte önska dig en Glad Påsk och tacka för all härlig inspiration du ger i din blogg.
Må så gott
/Karin

H. sa...

Håller med - din blogg är vanebildande! Jag hittade förresten jordärtskockor (två sorter) hos Åbergs i Ystad.

Fundera grönt sa...

Tack Hillevi! Gladpåskkram till dig med!

Tack Karin! Må så gott & Glad påsk!

H. Åhå...! Tack! Vad bra att du hittat jordärtskockor!

Anonym sa...

Kom på tanken idag att jag tänkte läsa vad folk har frågat dig och vad du svarat. Men såg då att du inte hade någon frågelåda :( . Tycker det är rätt trevligt och personligt, ska du inte lägga upp en? t.ex har http://www.valresultatet.se gratis. exempel finns på:
http://valresultatet.blogg.se/

Man kan göra omröstning också :)

kram